.........

My photo
tbilisi, Georgia
Fuck your rules, I have mine!!!

Tuesday, March 3, 2009

ისევ გამარჯვების მწვერვალი!

დადებითი ემოციებით სავსე.
ჩემს ძალებში დარწმუნებული.
ამაყი.
აი ასე ვარ ამ მომენტში.
ან გაზაფხულის ბრალია ან კიდევ დასვენების.
თორემ ბოლო პერიოდში ისეთი ჩავარდნები მქონდა ასე არ უნდა ვიყო.
საშინელებაა როცა მიდიხარ თელასში და იხდი 1500ლარს.
ძველი დავალიანებების გამო რომლებიც ეხლა ამოტივტივდა.
საშინელებაა მარჯვენა ხელი წამერთვა როცა ფულს მოლარეს უთვლიდი.
სამაგიეროდ რამდენიმე კარგი ადამიანი გავიცანი ამ საშინელების მოგვარების დროს.
მერე იყო გუდაური.
ბავშვებს ასე რომ არ დაეძალებინათ ახლა ალბათ ისევ 1500ლარი დამესიზმრებოდა ღამღამობით
მადლობა ჩემს მეგობრებს ძალიან მიყვარხართ ანი სანდრო მეგ გიგი :love:


დანარჩენებიც მენატრებოდნენ ძალიან ვინც აქ დავტოვე.
განსაკუთრებით ვიცი სხვებს არ ეწყინებათ და მარიამი მენატრებოდა.
ჩემი ძლიერი,მაგარი დინოზავრი და საყვარელი დღეს ტაქსში რო ვჯდებოდით :LOOOL: მძღოლს ეცა, გინდა თუ არა ეს პონჩიკები შეჭამეთ ძალიან გემრიელიაო(არადა მემგონი ავლაბარში მაგ პონჩიკების გამო გამომაკითხა:D) გაგიჟდა კაცი, სულ რაღაც 1 წუთში ისე სიყვარულით გაუღიმა მარიამს მე ჩემი ისტერიკული სიცილი კინაღამ ცრემლებით შემეცვალა და მოვკეტე.
დანარჩენებს არ ჩამოვთვლი იციან ისედაც. იქიდანაც ვწერდი, მიყვარხართ!!!
Fუ რამდენი ხანია ასე კარგად არ მიგრძვნია თავი.

5 comments:

♥ Mary ♥ said...

ძაააალიან მიყვარხარ
ძალიან ძალიან
და ხო იცი რო ვერ გამოვხატავ ხოლმე:/

ხოდა მეც მენატრებოდი <3

და რაღაცა კარგად მინდა გნახო და ისა :*

მე შენი მჯერა : D

თაკა said...

meeeeee shen mikvarxar adamiano <3

Dea Chill said...

♥ Mary ♥-xo male ise chven rom vicit:D:*
raze gjera aaa:lool:
sxva gza araa paqti saxezea:*
gasaparsi unda gaiparsos mosatuuu unda moituuuuos:D

თაკა-genacvale shen vin gamomyvao dges chems saqmeebzeo da vin irbinao chemtan ertado?
miyvarxar!!!

Unknown said...

sul sxvanairi xar am suratSi. rbili

Dea Chill said...

fiqroooo miyvarxar:*

who's here?

classic

Followers

^^