.........

My photo
tbilisi, Georgia
Fuck your rules, I have mine!!!

Monday, August 3, 2009

თავი კინოში მეგონა (c)მეგუნა

ჩემი ყოფილი ვნახე 2 მაგარი მუ კი არა და გოგო აჭენებდა.
ცირკი ცირკი მერე ეს დაუნი ადგა და დაიწყო მოყოლა თუ როგორ გიჟდებოდა ჩემზე.
როგორი ლამაზი და საყვარელი ვარ და რომ ცუდათ ხდება რომ მიყურებს ისე ვენატრები :D
თან იმხელა ხმაზე მარტო ის გოგოები კი არ დაიბნენ მთელი ყავის სახლი მოტრიალდა და
ელოდებოდა მოვლენების შემდგომი განვითარებას(რაც გამოიწვია იმან რომ ამ დაუნმა მანამდეც
სანამ მივიდოდი იმ 1 წუთში იმის ხმამაღლა მოყოლაც მოასწრო როგორი სიტყვებით "სადაც გნახავ იქ დაგკლავ"დავშორდი)

დიდი მადლობა მეგუნას და ანის რომ დროულად მოახდინეს ჩემი ლიკვიდაცია,
შემთხვევის ადგილიდან და მე მარტო ცინიკური ღიმილი და 2 სიტყვის თქმა მოვასწარი,
მერე რა რომ იმ ერთ წუთში როცა ეს გამოცხადდა
ჩემი გაფრთხილება ვერ მოასწრეს...
ეხლა მეცინება,და კედელზე ნარტყამი მუშტიც აღარ მტკივა :D

9 comments:

Agasfer said...

lol :D

თაკა said...

xoooo :D

Dea Chill said...

თაკა (ისევ ჩემ ჩვენებას ვაწვები,მაგრამ)-
სხვათაშორის იცნობ ერთხელ მაჭახელაში რო შემომივარდა )))
ძაან ბიჭი ლოლ.
TEKANDEROGA -:*

Unknown said...

lol :D რა უყლევებენ ბიჭები ხანდახნა, მასე ოპენ აირზე ჩემი 5 წლის წინანდელი შეყვარებული შემხვდა თავის ცოლთან ერტად და ცოლს დაუწყო აგფრტოვანებულმა მოყოლა ტუ როგორ ვუყვარდი , რომ ყველაზე მეტად მე ვუყვარდი და ათასი სირობა კიდე :))იდიოტი ნუ. კიდევ კაი მშვიდობიანად დავშორდით :D შემეცოდა ის გოგო

Dea Chill said...

Sal-:D ;D :D
ertnair :D

ოთარ ბიჭიაშვილი said...

გურჯისტან ფორევა!

ეტყობა მაგარ ვიდზე იყავი და ჰორმონებმა თავისი ქნა! :D

Dea Chill said...

nu ityvi zaan rtuli situaciaa :D

იკა said...

დაშორების სიტყვები მომეწონა... სადაც გნახავ იქ დაგკლავ... მაგარი იყო... :)

Dea Chill said...

)))
zalian gabrazebuli viyavi :D

who's here?

classic

Followers

^^