.........

My photo
tbilisi, Georgia
Fuck your rules, I have mine!!!

Tuesday, October 21, 2008

ის კარები სამუდამოდ ჩარაზულია!!!


მეყოფა!კმარა!გულისწყვეტა!კარგახანია,-
იმ დროიდან,იმ სივრციდან,
იმ შორეული სურნელებიდან,გამოგდებული ვარ,
ვით ბავშვი თავის სახლიდან...
კარგა ხანია.-
იმ ჩემს ბავშვობას ასფალტი ახრჩობს...
ვინღა შემიშვებს მე იმ სახლში,
ის კარები სამუდამოდ ჩარაზულია.
ხანდახან ჩემი სიზმარი თუ გაიპარება,ჩემგან,
დადგება იმ სახლთან და ძაღლივით წკმუის...
დიახ,იქიდან წამოსული მე მგლად ვიქეცი,
და მეც მგლურ კანონს,მგლურ სიყვარულს ვემორჩილები.
შავად იფეთქებს ხოლმე ჩემში თქვენი სახელი
და ჩემს მეწამულ მოგონებებს გადავემხობი........

2 comments:

თაკა said...

deee...
mglri cxovrebit ro cxovrobde ukan ver miixedav ..
mgeli ertaderti cxovelia romelic kisers ver abrunebs :yes: :2kiss:

Dea Chill said...

:)am leksshi sul sxva ragaca momcons.
:2kiss:

who's here?

classic

Followers

^^