.........

My photo
tbilisi, Georgia
Fuck your rules, I have mine!!!

Wednesday, December 10, 2008

შიზოფრენიის საამაყო გამოვლინება!!!

ფსიქოლოგების აზრით შინაური ცხოველების ძაღლების კატების მოყვარული ადამიანები თურმე,
შიზოფრენიის ცალკე ჯგუფს მიეკუთვნებიან.
ხო და სიამაყით ვარ ამ ცალკე ჯგუფის აქტიური წარმომადგენელი :bis:
ძალიან მიყვარს ჩემი სიხარულები ძალიან.
ოთხი მყავს:D
ჩემი ლორდი ჩემი თავგასიებული ვირი :love:
ტრაკი აქვს განსაკუთრებით სექსუალური:D

ჩემი ლილუ ჩემი პრანჭია,უყვარს სტაფილო,პომიდორი,შოკოლადი,დიდი სიამოვნებით ღეჭავს კევს(სანამ გემო არ გაუვა)

ა ჰო უყვარს მთვრალი კაცივით ხვრინვა ძილის დროს და ბანაობა:)

ჩემი ბუ პატარა კაცი:)მარიამმა იატაკის ტილო დაარქვა:)ერთი პერიოდი თვალი დაუზიანდა:( და გასიებული ჰქონდა,მაგ დროს ჩემი და ბურჩხულას ეძახდა:)

ლილუს ლეკუჩიები მყავს ეხლა,ამჯერად ორი დაიბადა ვენაცვალე მაგათ,წინა თაობებიც საყვარლები იყვნენ:)




ა უი ჩემი კატა რომელიც მიუხედავად იმისა რომ მამრია, ქეთი დავარქვი. ჩემი დის დაქალს გავს და იმიტომ:))), როცა კაცობს კიდე ზურიკოს ვეძახი:)
პერიოდულად ლილუს ლეკვების ძიძაა და მათ უვლის მათთან ერთად წევს, ლილუ როცა დაბორიალობს,ნუ მანამდე სანამ ლეკვები დედის ძუძუს ძებნაში ქეთის ყვერებს არ წაეტანებიან ხოლმე,ბუზრუნით გადმოხტება ყუთიდან და გარბის ამ დორს,აი მაშინაა სუფთა ზურიკო:)))

ძალიან საყვარლები არიან და სულ არ მადარდებს რომ ბევრი მყავს,რომ ჩვენზე მეტს ჭამენ უბრალოდ მიყვარან ბევრს ვეხუტები, ვეფერები, ი ვსო სულ არ მეზარება მათი მოვლა და პეკინესების თმებისგან სახლის წმენდა.

8 comments:

თაკა said...

au ra bednieri xar deee..
ai imena bednieri xar egeni rom gkvanan..


shuri malaparakebs :D :*

Summer said...

welcome to club :) mec shizofreniki vyofilvar :D tan seriozuli

indievidi said...

ვაიმეეეე, რააა საყვარლები არიან გოგო, გავგიჟდიიი!! აქ გყავს ყველა??? მოკლედ, მართლა დედიკო ყოფილხარ რაა, და ძიძა დამევასა კიდე მაგრად :D

Dea Chill said...

marazma-xo martla:):*

Summer-idi suda padriga:)):*

indievidi-ki aba yvela chemtan myavs:)
xo nuc zuriko magari kacia:):*

Apachi said...

yovelTvis vgrZnobdi... Sizoid

Dea Chill said...

Apachi-chemi shen gitxario...:))

პერწკლი said...

აუ რრრა მაგარია, მიყვარს ხალხი ვისაც ცხოველები უყვარს. ფისო რა ტიპია, ლეკვებთან ერთად : ))))

Dea Chill said...

პერწკლი-xo magari kaci myavs magi:)
xo me kide miyvars dabgverili ucnauri tmis ferit gogoebi:) :*

who's here?

classic

Followers

^^