.........

My photo
tbilisi, Georgia
Fuck your rules, I have mine!!!

Saturday, November 8, 2008

ცხოვრებას ვუსწრებ!!!

არ მიხარია,რომ ჩემს ცხოვრებას რამდენიმე წლით უსწრებ...
როგორ?
აი მაგალითად: რაღაც ძალიან,რომ მინდა ძაააალიან, რომ მინდა აი ძააალიან!!! ძალიააან!!!
კი ხდება, აუცილებლად ხდება, მაგრამ რამდენიმე ხნის მერე,როცა უკვე ეს ძააალიანობა თითქმის O-ს უტოლდება.
ნ.ხ. ასეთი ასრულება როცა უკვე მუღამი აღარ ააქვს.
რა ვქნა ნაბიჯები შევანელო? ჩამოვრჩე ცხოვრებას და დავემთხვე ასრულებებს ჩემი სურვილებით?,თუ კიდე დაუაბგონო?
რათქმაუნდა ვერ შევანელებ სვლას. დრო გარბის...
თან საშინლად სწრაფად და..
აჰ არა! ვერ შევნელდები,მაგრამ
ამ სულსწრაფობით ბევრი რამე შემომემტვრა ხელში და შემომემტვრევა კიდე,მაგრამ...
არაუშავს,იმედია ბოლოს ისეთი რაღაცეები შემრჩება ხელში, რაც გაუძლებს მტვრევას,არ შემრჩება და მივალ ასე ხელცარიელი ბოლომდე.აბა რა ვქნა,...
დღეს თუ გავრბივარ და ეს სირბილი ბევრ რამეს მაფუჭებინებს რომლებიც "შეიძლება" (ვახ ეს ბრჭყალები რაღაც ცუდათ მაქვს გულში ჩარჩენილი:D მეტა: თაკა)ხო სად ვიყავი?ა ხო რომლებიც შეიძლება ჩემი სირბილის შენელებით აღარ მიინგრ-მოინგრეს,მაიც ვერ გავჩერდები არა იმიტომ, რომ ჩემს საქციელს ვამართლებ,იმიტომ გავრბივერ და უსწრებ ჩემს ცხოვრებას,რომ ხუი ზნაეტ ხვალ იქნებ კუს ნაბიჯებით ფორთხვაც კი ვეღარ შევძლო,იქნებ შენც ვეღარ შეძლო,ამაზე არ გიფიქრია?
რატომ მერე,მე მარტო ვფიქრობ...
ასე რომ ეი შენ!!!
ჩემო ცხოვრებავ დამეწევი თუ გავიქცე დავკარგო თავი?
იქნებ დამეწიო... მინდა:yes:
ცხოვრება ხარ და მაგიტომ თორე სხვა რა,
არც არაფერი.
ჰა? რა?დავწყნარდე? ძალიან დაქოქილი ვარ?

ვააახ ისევ, არავის არ ესმის.... რა ვარ ასეთი გაუგებარი.
ეჰ... გავიქეცი დავკარგე თავი,ოღონდ ამჯერად ბალიშში...

2 comments:

♥ Mary ♥ said...

daqili ki ara aranormaluri
baevaia jenshina xar
:yes:
:tan:

MaRiaM said...

cvetshi Mar, boevata jenshina xar De :) :2kiss:

who's here?

classic

Followers

^^