.........

My photo
tbilisi, Georgia
Fuck your rules, I have mine!!!

Saturday, November 22, 2008

არ მესმის!!!

საერთოდ აქ ჩემი მეგოვბრების ნაწერებიდან გამომდინარე განწყობით არ ვწერ ხოლმე,
მაგრამ დღეს გამონაკლისია,
დღეს შემოვედი და ჯერ ერთის ნაწერი წავიკითხე და მერე მეორესი,პირველმა ნაწერმა "მდა"ემოცია გამოიწვია ჩემში.
მეორეს წაკითხვისითანავე ტელეფონს ვეცი,მაგრამ ვერ დავრეკე იმის გამო,რომ ნომერი ამ ახალ ტელეფონში არ მეწერა.
ხოდა რამ აღმაშფოთა ესეიგი:
როცა გაქვს ცხოვრებაში შანსი,
შექმნა რაღაც ლამაზი უაზრო შიშების გამო არ უნდა მოუღო ამ ლამაზს ბოლო,არ უნდა დაანგრიო,კი შეიძლება დაინგრეს,შეილება ეს ისევ ილუზიაა,შეიძლება კიდევ გატკინონ გული(რასაც როგორღაც გადაიტან ადამიანი),მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს,რომ უნდა დაანგრიო აშენებამდე,მიდი რა ააშენე დაინგრეს მაგის დედაც,შენ ხო მაინც აშენებ,თან ხო გჭირდება არა?ხოდა შეირგე მითუმეტეს მაშინ როცა,კარგად შენდება.ნუ დაანგრევ შენი ხელით და თუ მაინცდამაინც დაინგრა მხოლოდ მაშინ თქვი ბოლო სიტყვა ადექი და მოხვეტე ნანაგრევები,რომ ახლის შენება დაიწყო.
არ მესმის როცა,ადამიანი თავის პირადულს თვითონვე ანგრევს,ბევრი შემთხვევა ყოფილა ჩემს ირგვლივ,როცა ერთს მეორე საყვარელი ადამიაისთვის,მესამეს გამო უკრავს ხელი,მესამის "ფუF ეს რათ გინდა,შენ უკეთესი გეკუთვნის" მაგვარი სიტყვების გამო დაუკარგავს იმ მეორისადმი ინტერესი,
აფსურდია! სრული სისულელე!
ამის დედავატირე სხვა როგორ უყურებს შენს საყვარელ ადამიანს ეს როგორ უნდა მოქმედებდეს ჩემზე,არა არ მესმის,მე ჩემი თვალები მაქვს ჩემი ტვინი,ჩემი შეხედულება.მიუხედავად იმისა რომ გვერდზე არცერთხელ არ მყოლია ის ადამიანი ვისზეც უთქვამთ" კარგია",
ყველა ვინც ჩემს გვერდით. იყო ჩემს მეგობრებში აჩენდა კითხვას "ამას როგორ უყურებ?"-როგორ და ჭრელად.მე მომწონს ი ვსო!
კი ვისმენ ყოველთვის შენიშვნებს მაგრამ ეს არ მოქმედებს ჩემს აზრზე, შეხედულებებზე.
არ მესმის კიდე ხალხის ვინც ამას გადაჭრით მეუბნება ხოლმე,მითუმეტეს როცა ხედავენ რომ კარგად ვარ მათ მიერ დაწუნებულ ადამიანთან. კი გამოხატე შენი აზრი მაგრამ "ამას უნდა დაშორდეს!!!"ქვეტექსტს ნუ მისცემ.
არ მესმის თქვენი ადამიანებო ამ შემთხვევებში,არა ამ დროს მინდა გცემოთ გთხლიშოთ,გიყვიროთ რატომ ანგრევ რატომ ლეწავ,რატომ ვერ აჩერებ ენას მანამდე მაინც სანამ ეს ორი ადამიანი ხედავ,რომ კარგადაა,კი შეიძლება შენთვის ფუF არის მაგრამ ყველას თავისი ხვედრი აქვს ამ ცხოვრებაში.
არ მესმის არა.
მოდით რა ვაშენოთ მითუმეტეს როცა ამის შანსი გვაქვს,თუ დაინგრა ის მაინც გვექნება სათქმელი, რომ არა მე არ შემიწყვია ამისთვის ხელი.
არ ვიცი მე ამ პრინციპით
ვცხოვრობ,
ვმეგობრობ,
მიყვარს,
პირადულს რაც შეეხება.აქ მე ვარ მთავარი,მე ვქმნი,მე ვირჩევ,მე ვიწყებ და თუ საჭიროა ვამთავრებ კიდეც,მაგრამ ისე რომ ამით ამ ადამიანს არ ვტკენ.ნუ ყოველშემთხვევაში სხვების დასანახად არ ვაიასნებ,იმიტომ რომ ამ ყველაფერს ჩემთვის ვაკეთებ.
დედა ჩემი სიკვდილი ბლოგი აყლავებს,ნუ სხვანაირად როგორ შეიძლება ავხსნა?
აუF რამხელა ემოცია გამოიწვია აქ წაკითხულმა ჩემში.
არა არა გამიჭედავს და ეგაა.
წავედი დავწექი........

8 comments:

თაკა said...

:((
tvini gadamecva...
buh..
da vso..
es ro cavikithe vafshe isa..
nu arvici rac..
magram..
anda araferi..
ver vcer..




deda sheveciii :(((((((((

Summer said...

dea :* scored grdznob da scored azrovneb. roca shenb,ashenb da gingreven ubralod unda moxveto nagrevebi da axali daicyo. sakutari xelit ar unda daangrio romc ingreodes sanam shegidzlia unda sheachero da gaamagro. :) magram zogi erti xelis momsmit mtvrad aqcevs yvelafers. yvela gansxvavebulia, ar ici yvelam ori adamianis urtiertobis fasi samcuxarod. :)

♥ Mary ♥ said...

რამდენი რაღაც დავინჰე ეჰლა შენს ამ პოსტში გოგოო :user:

ჰოდა სჰვისი რა ვიცი
და მე ვეცდები
ბოლომდე მივაწვე :user:~

indievidi said...

კი, მართალია, პირადი ცხოვრება ისეთია, რომ უნდა იმოქმედო მხოლოდ საკუთარი ტვინით და სხვას არ დაუჯერო იმიტომ, რომ ადამიანებს ყოველთვის სხვადასხვანაირი ურთიერთობა ახასიათებთ, ერთთან შეიძლება სიტყვაზე ცუდი იყოს, მაგრამ სხვასთან გადასარევი! სხვის გამოცდილებაზეც არ ღირს საკუთარი ცხოვრების აწყობა..მე ძირითადად ისეთი შემთვევები მქონდა, რომ სხვები მკრავდნენ ხელს ”მესამე” პირების თჲ ”მეგობრების” გამო, მე კიდევ მე თვითონაც ისეთი არეული ვარ, არ მჭირდება სხვისი შთაგონებები, მე თვითონაც კარგად ვიშორებ ხოლმე თავიდან =)) მაგრამ ახლა ისეთ ჭკუაზე ვარ, რომ რავი..აღარ მინდა ჩემგან გამოწვეული შეცდომები...!

Dea Chill said...

marazma-არაუშავს მეტყვი:)

Summer-მთავარია ვაშენოთ გენაცვალე შენ:*

Mary-ვიცი მარიამ,მე შენი მჯერა:*

indievidi-არეულო შენა:)ხო მეც ბერვჯერ მქონია შემთხვევა მესამე პირის ჩარევის,გამო შეუცვლიათ აზრი ჩემთან მიმართებაში,
მაგრამ არაფერია პირიქით ძალიან კარგი,გვერდით არ მინდა ისეთი ადამიანი,
ვისაც ჩემი დანახვისთვის სხვისი თვალები სჭირდება.
წარმატებები ნუც:*

Anonymous said...

http://2kija.wordpress.com/2008/11/23/%e1%83%a6%e1%83%98%e1%83%90-%e1%83%ac%e1%83%94%e1%83%a0%e1%83%98%e1%83%9a%e1%83%98-%e1%83%a7%e1%83%95%e1%83%94%e1%83%9a%e1%83%90%e1%83%a1-%e1%83%95%e1%83%98%e1%83%a1%e1%83%90%e1%83%aa-%e1%83%94/

personaluri blogebis kritika :happy:

Kate said...

ისა...
მივხვდი ამ პოსტის ადრესატს...
მაგრამ ...
ეგრე ადვილიც არ არის...

Dea Chill said...

Kate-magram shesazlebelia:*

who's here?

classic

Followers

^^